Hoppa till huvudinnehåll
Alla samlingarBeställning & leverans
Innehåll i beställningen stämmer inte/saknas
Innehåll i beställningen stämmer inte/saknas

Saknas något i din beställning eller stämmer inte innehållet? Kontakta oss direkt via [email protected] eller vår chatt.

Uppdaterad för mer än 7 månader sedan

Om innehållet i din beställning inte är komplett eller avviker från det du har beställt, ber vi dig vänligt men bestämt att omedelbart kontakta vår kundtjänst. Du kan nå oss genom att skicka ett e-postmeddelande till [email protected] eller genom att använda chatten, som du hittar längst ner till höger på skärmen.

Vänligen ange ditt beställningsnummer i detta e-postmeddelande och inkludera, om möjligt, ett foto av de mottagna produkterna eller en noggrann beskrivning av vad som saknas. Meddela oss också om paketet möjligen har varit öppnat vid ankomst. Detta är viktigt för oss för att bedöma om det kan röra sig om stöld eller ett fel vid packning av din beställning i vårt lager.

Genom att tillhandahålla denna information kan vi hjälpa dig snabbare och mer effektivt. Vi kommer då att se till att de saknade artiklarna skickas efter eller att vi hittar en lämplig lösning.

Fick du svar på din fråga?