Hoppa till huvudinnehåll
Alla samlingarBeställning & leverans
Hur kan jag spåra min beställning?
Hur kan jag spåra min beställning?

Följ din Bono-beställning enkelt från start till mål. Få bekräftelser och spårningskoder.

Uppdaterad för mer än en vecka sedan

Hos Bono ger vi dig möjligheten att spåra din beställning från det ögonblick du placerar den till dess att den levereras. Processen är som följer:

  1. Direkt efter din beställning: Du får omedelbart en e-postbekräftelse från oss med alla detaljer om ditt köp efter att din beställning har slutförts.

  2. Leveransbekräftelse: Så snart din beställning har behandlats och gjorts redo för leverans, skickar vi dig en ytterligare e-post med Track&Trace-informationen. Med den kan du noggrant följa din sändnings framsteg.

Vad händer om min spårning inte uppdateras?

Det kan hända att din spårningsinformation inte uppdateras direkt. Normalt sett får du en uppdatering av ditt spårningsnummer var 24:e till 48:e timme. Om det skulle vara någon fördröjning, oroa dig inte: ditt paket är fortfarande på väg till dig.

Har du inte fått några uppdateringar?

Om du inte har fått någon uppdatering på mer än tre arbetsdagar rekommenderar vi att du kontaktar vår kundtjänst. Vi är här för att hjälpa dig vidare och lindra eventuella bekymmer.

Vi ser till att du hålls informerad genom hela processen, så att du vet exakt när du kan förvänta dig dina produkter. Detta undantaget beställningar som görs under helgen; dessa skickas på måndag eller tisdag.

Fick du svar på din fråga?