Hur kan jag kontakta er?
På BONO strävar vi efter att göra din upplevelse så smidig som möjligt. Vi förstår dock att du ibland kan behöva lite extra stöd.
Att kontakta oss är enkelt och snabbt:
Öppna ikonen för vår chatt-widget, som finns i det nedre högra hörnet av denna sida
Fyll i den begärda informationen i fälten så detaljerat som möjligt.
Vår BONO Bot kommer att välja den mest lämpliga medarbetaren för att hjälpa dig med din begäran (*om nödvändigt).
Vi rekommenderar att du startar ett samtal åt gången. Oroa dig inte, vårt team kommer att kontakta dig så snabbt som möjligt. Flera försök att kontakta oss genom olika kanaler för samma fråga kan försena svarstiden för dig och andra kunder.
För press- och mediaförfrågningar samt allmänna frågor är vi tillgängliga på [email protected].
Hur kontaktar jag BONO via e-post?
Vårt team är tillgängligt 24/7! Skicka ditt e-post till [email protected]. Se till att inkludera så mycket relevant information som möjligt, såsom:
Beställningsnummer (Till exempel BONO_10101_SE)
Ditt namn och e-postadress
En tydlig beskrivning av din fråga eller ditt problem
Stödjande foton (om tillämpligt)
Detta hjälper oss att betjäna dig snabbare. Du kan förvänta dig ett svar inom 24 timmar, även om detta kan ta längre tid under högsäsong. För snabbare hantering rekommenderar vi att du använder vår chattfunktion nere till höger på skärmen.
Kontakt via kontaktformulär
Du kan också fylla i kontaktformuläret på vår webbplats. Vi kommer sedan att svara via e-post.
Varför har BONO inget telefonnummer?
BONO har inte ett callcenter och är inte utrustat för att hantera en stor volym telefonsamtal.
Vårt varumärke är helt uppbyggt online, inklusive vår kundtjänst. Även om du ibland kan få ett automatiserat svar, hanteras alla kommunikationskanaler av riktiga människor som är inriktade på att hjälpa dig snabbt och effektivt.
Nästan alla frågor besvaras inom 24 timmar.