Hoppa till huvudinnehåll
Prisändringar

Inga prisjusteringar möjliga efter köp hos BONO. Upptäck varför & hur vi garanterar kvalitet.

Uppdaterad denna vecka

Kan jag få en prisjustering för en vara jag redan har köpt?

På BONO förstår vi att våra priser kan fluktuera på grund av olika faktorer, vilket kan innebära att priset på en artikel du redan har köpt ändras. Här är några anledningar till att en prisjustering kan ske:

  • Valutakurser

  • Högre kostnader i vår försörjningskedja (leverantör eller frakt)

  • Förbättrad produktkvalitet, funktioner eller hårdvara

  • En förändring i marknadspriser

  • Rea eller kampanjer

Dessutom kan vissa priser ändras avsevärt på grund av att det tidigare priset sattes felaktigt. Det kan till exempel innebära att en produkt nu kostar dubbelt så mycket jämfört med en tidigare beställning. I så fall har du helt enkelt haft tur med det lägre priset på ditt tidigare köp.

Vi förstår att detta kan vara besvikelse, men tyvärr kan vi inte erbjuda prisjusteringar, återbetalningar eller krediter för prisdiffensen efter att en beställning har lagts. Det är inte heller möjligt att applicera rabattkoder eller presentkort i efterhand på redan gjorda beställningar.

På BONO strävar vi efter att kontinuerligt förbättra våra produkter och erbjuda attraktiva priser, utan att för den delen kompromissa med våra höga kvalitetsstandarder. Vi uppskattar ditt förståelse enormt.

Fick du svar på din fråga?