Hoppa till huvudinnehåll
Alla samlingarBeställning & leverans
Adressändring efter att beställningen har lagts?
Adressändring efter att beställningen har lagts?

Adressändring efter beställning? Försök via Track & Trace-länken. Framtida adresser kan justeras via ditt konto eller vår kundtjänst.

Uppdaterad för mer än en vecka sedan

När en beställning har lagts är det tyvärr inte möjligt att ändra leveransadressen via vår webbplats. Ett alternativ kan vara att försöka genomföra adressändringen via spårnings- och uppföljningslänken som du får från transportören. Beroende på transportören kan du ibland genom denna länk ändra leveransadressen eller välja leverans till ett utlämningsställe.

För framtida beställningar kan du anpassa leveransadressen genom att logga in på ditt konto på vår webbplats.

Om paketet trots detta levereras till en felaktig adress, rekommenderar vi att du om möjligt hämtar paketet på den adressen själv.

Om paketet inte kan levereras på grund av en felaktig adress och transportören inte kan åtgärda detta, kommer paketet att återvända till vårt lager.

I ett sådant fall ber vi dig kontakta vår kundtjänst via [email protected] eller vår chatt. Vi kommer sedan att se till att paketet skickas om till dig, denna gång till den korrekta adressen.

Fick du svar på din fråga?